Raport de activitate anual CECCAR – depunere online

Desi au un sediu frumos si nou-nout pe care “de-abia astept” sa-l vizitez an de an, cand am primit un mail informativ de la CECCAR in care ma anuntau ca incepand cu anul viitor (2015) o sa am posibilitatea depunerii tuturor rapoartelor si documentelor necesare pentru viza online, m-am bucurat peste masura.

Drumul la CECCAR la inceputul anului pentru obtinerea vizei anuale este printre primele corvoade cu care imi incep anul. Printre alte task-uri specifice contabilului enumar: vizita la psihiatru pentru obtinerea patalamalei ca sunt apta fizic si psihic sa prestez meseria, drumul la Certsign pentru reinnoirea certificatelor, unde nu, nu se poate rezolva prin posta/mail pentru ca trebuie sa vada ca inca mai respir si ca nu se foloseste altcineva de numele meu pentru a semna si depune la ANAF acele documente online. Daca stau bine sa ma gandesc, sunt luate asa masuri (poate exagerate pe alocuri) pentru documentele astea pe care noi contabilii le semnam, de zici ca viitorul omenirii depinde de asta!

Dar sa nu ne abatem de la subiect. CECCAR anunta ca incepand cu 2015 vom putea sa ne depunem rapoartele anuale online si vom avea parte si de un sistem online integrat in care ne putem vizualiza contributiile platite, si alte minuni – pe scurt, situatia noastra la CECCAR.

 

In vederea asigurării pentru membrii C.E.C.C.A.R. facilitatea de a completa on-line Raportul anual de activitate, a fost dezvoltată şi implementată în acest scop o aplicaţie care poate fi accesată prin internet, utilizând un browser web.

Această facilitate este prima dintr-o serie de măsuri menite să simplifice procesul de obţinere a vizei de exercitare a profesiei.

În afară de facilitatea completării on-line a Raportului anual de activitate, membrii au posibilitatea consultării fişei personale, astfel că în orice moment se poate cunoaşte statutul în cadrul Corpului, atât personal cât şi al societăţii, după caz.

  Pentru a beneficia de aceasta facilitate, trebuie sa urmam pasii de mai jos: 

Pentru crearea unui cont în aplicaţie astfel încât să puteţi accesa fişa personală şi completa Raportul anual de activitate, vă rugăm să urmaţi unul din următorii paşi:

– solicitaţi personal la filiala C.E.C.C.A.R. de domiciliu, datele de autentificare (username şi parolă); este nevoie să aveţi asupra dumneavoastră cartea de identitate sau carnetul de membru pentru identificare

sau
– trimiteţi pe adresa ceccarbuc@ceccarbuc.ro un e-mail cu subiectul: „Solicitare creare cont”, la care ataşaţi o copie după cartea de identitate şi carnetul de membru; adresa de e-mail de pe care trimiteţi solicitarea trebuie să fie obligatoriu personală şi să aveţi acces la ea. În cel mai scurt timp veţi primi pe adresa de e-mail datele de autentificare în aplicaţie (verificaţi periodic şi directorul Spam sau Junk). Pentru orice problemă legată de accesarea contului trimiteţi întrebările dumneavoastră pe adresa de e-mail mai sus menţionată sau la filiala de domiciliu

Odată creat contul, veţi primi pe adresa de e-mail personală, informaţii suplimentare privind modul de utilizare al aplicaţiei şi de completare a Raportului anual de activitate.

Eu am trimis acest mail catre ei, momentan nu mi-au raspuns. Totusi trag sperante ca in 2016 nu ii voi mai vizita in prima saptamana a anului. Este un pas inainte. Mic, dar conteaza ca mergem inainte si nu inapoi. Hai ca m-a lovit optimismul pe sfarsit de an! Ceva in genul citatului de mai jos. 🙂

never expect

Parerea ta conteaza!