Work with me

Core business-ul nostru este si va ramane mereu contabilitatea. Suntem o firma boutique. Suntem mici (echipa este formata in prezent din 5 persoane) si am ramas asa in mod intentionat. Ne selectam clientii si in 99% din cazuri avem relatii ce se intind pe perioade compuse din doua cifre. Daca pe parcurs descoperim ca nu suntem compatibili, ne strangem mana frumos si ne despartim prieteni.

Modalitate de lucru

Lucram cel mai bine “la distanta“: documentele ne sunt trimise prin posta, chiar si de clientii din Bucuresti, sau in cazul in care sunt putine (pana in 10 documente lunare) ne sunt trimise pe email, dropbox sau alte metode de comunicare online. In cazul in care dosarul este mai “stufos” avem o persoana dedicata, care vine si ridica documentele de la sediul dvs sau de oriunde doriti (pentru Bucuresti si IF).

Daca totusi doriti sa treceti personal pe la noi pe la birou sa lasati sau ridicati documente, colegele mele va asteapta in orice zi intre 9 am si 5 pm.

Veti primi maluri de la colegele mele cu listele de probleme (documente lipsa, documente ce nu sunt intocmite corect, impozite si taxe, documente pentru dosarele de personal, state de plata etc) dar eu tin legatura cu clientii pentru intrebari, lamuriri fiscale si contabile. Comunicarea se face aproape non-stop, realizandu-se pe Whatsapp, Skype, FB messenger, mail si telefon.

In acest fel am reusit sa ne extindem, in acelasi timp pastrand consultanta personalizata pentru clientii nostrii pe care o realizez tot eu (am tinut foarte mult sa respect o regula esentiala si anume: lucrati cu cine semnati).

Pentru o cotatie de pret sau un tarif estimativ folositi formularul de contact.

 

Un pic din istoria noastra

In anul 2018 – extindem colaborarea si cu firme din afara Bucurestiului si Ilfov. Daca esti o firma care activeaza in mediul online (freelancer de exemplu) pe diverse platforme (Upwork, Amazon, Themeforest etc), sau ai clientii tai proprii, si nu gasesti in orasul tau un contabil care sa cunoasca specificul activitatii tale, noi te putem ajuta chiar daca ai sediul in alt judet.

Noutatea anului 2017 este ca am decis sa ne extindem, pastrand totusi aceleasi servicii personalizate. Stim, este un salt acrobatic pe care ne-am decis sa-l incercam. Daca doresti sa ne devii client, acum este momentul sa incepem o discutie in acest sens! 🙂

Blogul mai are in spate, in afara de firma de contabilitate, un avocat dispus sa scotoceasca legi si sa dezbata spete, deoarece intrebarile pe care le primesc si situatiile de care ma lovesc sunt pe zi ce trece tot mai complexe. Viata de contabil e super imprevizibila: acum crezi ca tot ce ai facut e corect si viata e frumoasa, acum afli o informatie noua cu impact major asupra activitatii clientilor tai si te panichezi pana realizezi daca ai facut totul corect sau nu! In acest caz, un avocat la casa contabilului, e un must!

Daca vrei sa lucram impreuna trebuie in primul rand sa iti doresti sa faci lucrurile corect si legal, deoarece in ultimii ani se pune accent serios pe raspunderea contabilului in ceea ce priveste conducerea contabilitatii. Restul, se poate negocia.

Ca si personal signature, lucram foarte mult cu artisti, youtuberi, vloggeri, bloggeri, designeri.

Pentru tarife orientative te rog consulta pagina noastra oficiala, sectiunea TARIFE.

 

Pentru persoanele fizice care doresc asistenta pentru completarea declaratiei unice. Tariful include completarea declaratiei unice in format electronic (PDF inteligent pus la dispozitie de ANAF) sau in format fizic (pentru cei ce doresc in acest an depunerea la ghiseu).

Dupa completare declaratia va fi trimisa persoanei fizice pentru depunere. Tariful nu include si crearea contului in SPV sau depunerea declaratiei prin SPV sau orice alt mijloc de depunere, ci doar intocmirea acesteia.

 

Pentru declaratiile mai complexe (de exemplu mai mult de 3 contracte de inchiriere) tariful va fi negociat in prealabil.

In ultimii ani am combinat online-ul cu contabilitatea si ne-a dat pe plus. Am descoperit, total intamplator, aceasta nisa a freelancerilor care doresc “sa intre in legalitate” sau sa verifice daca situatia in care sunt este neagra, gri sau alba, adica legala, la limita legii sau complet pe langa lege.

Explicam oamenilor fara nici un pic de cunostinte contabile, ce anume trebuie sa faca, pas cu pas. Ii ajutam sa ia decizia corecta pentru ei referitor la modalitatea de autorizare a activitatii.

Daca doresc consiliere sau ajutor pentru infiintarea SRL-ului sau PFA-ului avocatul din dotare, le sta la dispozitie pe tot parcursul procesului. Incercam sa explicam tuturor faptul ca legea nu impune colaborarea cu un avocat pentru infiintarea unui PFA sau a unui SRL, dar atunci cand se doreste acest serviciu externalizat, noi va stam la dispozitie.

Am gandit oferta noastra de consultanta atat pentru cei care doresc o consultanta personalizata, de tipul one-on-one, moment cand ne pot vizita la sediul nostru, dar si pentru cei din afara Bucurestiului sau pentru cei ce nu dispun de timp pentru o deplasare, moment in care oferim consultanta pe SKYPE.

Deoarece ne-au fost solicitate foarte des aceste servicii, am conceput pe partea juridica urmatoarele oferte:

infiintare SRL asociati persoane fizice: onorariu 600 lei

consultanta juridica skype – 250 lei/sedinta

intocmire contracte – incepand de la 400 lei/contract

CONSULTANTA FISCALA SI CONTABILA PENTRU FIRME CARE DEJA AU CONTABIL – second opinion

Acesta este un serviciu mai nou pe care incercam sa il promovam. Am observat, tot din experienta, ca oamenii sunt foarte reticenti in a schimba un contabil si asa ar si trebui sa fie. Sfatul meu este sa nu iti schimbi contabilul la cea mai mica problema. Nici tie nu iti va fi bine – neexistand o continuitate, afacerea ta va avea de suferit, nici viitorii contabili nu te vor percepe ca pe un client bun, ci ca pe unul nestatornic.

Totodata, nici un contabil nu le stie pe toate. Oricat l-ai schimba, la un moment dat, te vei lovi de o problema pe care el nu o va stapani, mai ales cu toate legile astea intr-o continua schimbare. Asa ca te sfatuiesc sa-ti pastrezi contabilul si sa ceri o a doua opinie, sub forma de consultanta.

Daca problema este prea tehnica pentru tine, imi face o deosebita placere sa discut direct cu contabilul tau. Este mult mai productiv, noi vorbim “pe limba noastra” si ne punem de acord sau in dezacord imediat. Ceea ce duce la o rezolvare mai rapida a problemei.

Am intalnit si contabili care nu suporta sa fie contrazisi, dar eu una, cer si a doua opinie, si a saptea opinie, si orice discutie cu un coleg de breasla imi foloseste in primul rand pentru a deveni eu mai buna, chiar daca pe moment se dovedeste ca as fi intr-o eroare. Si cred ca in general, contabilii se bucura de orice schimb de opinii.

N-am crezut vreodata ca voi scrie articole pe teme contabilicesti si de fiscalitate. Dar cand mi s-a propus acest lucru, le scriam deja pentru blogul meu, si mi-am zis, de ce nu!

N-am crezut vreodata ca voi participa in calitate de speaker la vreo conferinta, dar lucrurile au evoluat natural in aceasta directie.

Cine stie ce ne rezerva viitorul? De aceea, suntem deschisi propunerilor de colaborare. Scrie-mi un mail, vedem ce putem face impreuna!