Romania nu e o tara usoara! Mânia se afla chiar in denumire.

Unul dintre cele mai motivante speech-uri a fost cel al doamnei Semida Duriga, CSR Director la Next Advertising. Next Adverstising este singura agentie de publicitate care are un director pe partea de CSR.

–          De ce ati facut aceasta divizie?

–          De nebuni! Facem campanii sociale cam din 2007 si se simtea nevoia.

Ce uraste Semida Duriga si ce urasc si eu

Urasc prostia, violenta, politica si manipularea din politica. Urasc incercarea de a obtine acordul majoritatii. Urasc in multe zile din an, oamenii!

Urasc toleranta invocata abuziv. Urasc sa astept. Urasc campaniile cu o mie de mesaje si nici un adevar.

De ce vorbim de ura la o conferinta? Deoarece CSR-ul este un domeniu care porneste de la lucruri negative. Noi luam negrul si incercam sa il transformam in roz. Noi suntem cei care am ales sa facem din bine, o meserie. Am ales sa folosim sentimentele negative, foarte puternice de altfel, ca un combustibil, in slujba binelui.

Romania nu e o tara usoara! Mânia se afla chiar in denumire. Sa transformam acest lucru intr-un atu!

2 Comment

  1. […] și speakerii respectivi despre care, probabil, citiți la colegii mei de blogosferă (Emil şi Luiza), dacă vreți ceva detalii: Corneliu Fecioru (Member of the Board Sales and Marketing, […]

  2. […] Mai multe despre discursul dansei, cititi aici. […]

Parerea ta conteaza!