Travel

Se the world trough the eyes of vintage and interbelic.

Travel: Cu trenul la Galati

Am facut o scurta plimbare, de o zi si jumatate, la Galati. Am ales sa mergem cu trenul deoarece am fobie de soselele din Romania si nu-mi pare rau, experienta a fost deosebita.

Desi drumul, atat la dus, cat si la intors, a durat in jur de 5 ore,...Read More »

Fugarind o imagine idilica - Nisa

Vai, cat mi-am dorit sa ajung in sudul Frantei! Imaginea idilica a unei casute la malul marii nu putea sa fie localizata decat acolo. Iar anul acesta in aprilie, dorinta mi s-a implinit.

Ca tot turistul, inainte sa plec in sudul Frantei mi-am facut un plan. Mi-am...Read More »

Cum e sa fii student la Cardiff la 50 de ani

Am scris pe blog, de atatea ori incat cred ca v-ati plictisit, despre cum cea mai arzatoare dorinta a mea e sa plec din Romania. Pana acum vreo doi ani nu aveam o tinta anume, nu vazusem mare lucru din lumea asta vasta si variata.  Intr-o zi am...Read More »

Street food in Dublin

Unul din lucrurile misto in Dublin sunt food market-urile organizate ad hoc. De obicei dai peste ele in centrul orasului – zona cunoscuta ca si Temple Bar – dar si in fiecare district (cartiere sa le numim asa). Noi am stat in Ballsbridge, o zona rezidentiala foarte draguta...Read More »

Plecare la Dublin - despre drum, nu despre destinatie

I-am facut jumatatii mele mai bune, cadou de ziua lui, o excursie surpriza la Dublin. Nu a stiut unde mergem pana in momentul in care am ajuns la aeroport. Acolo l-am lasat sa ghiceasca la intamplare din destinatiile afisate pe tabela de plecari. N-a nimerit-o din prima nici...Read More »

Raiul de anul acesta

Nu am cu ce sa ma laud prea mult anul acesta, care a fost sarac in calatorii. Iata niste poze din cele 7 zile cu adevarat traite. 7 din 365.

Piscina vazuta de sus
Read More »

Să vă spun un secret despre călătorii. Despre viață, de fapt.

Scris de Luiza Daneliuc

În mare parte este adevărat, să ai atât posibilitatea  financiară cât și timpul și sănătatea necesară să călătorești este cu adevărat un mare cadou, de genul celor trei în unu, pe care ți-l face viața.

Dar...Read More »

Mirajul Bucureștiului

Mirajul Bucureștiului este de neînțeles pentru mine.

Poate doar să îl compar cu mirajul Londrei sau cu mirajul unei plaje pustii ca să pot să înțeleg fascinația oamenilor pentru acest oraș. Sau mai nou, pot compara cu mirajul Transilvaniei.

Da, mai nou, nu mai...Read More »

Travel: Carnaval în Notting Hill – între reclamă și realitate

Încă din 1966, la fiecare sfârșit de august, de Bank hollyday, în Notting Hill, un cartier select din Londra, se organizează Notting Hill Carnival – cel mai mare festival european organizat pe străzile unui oraș. Aduce cumva, cel puțin din prezentare, cu faimosul carnaval brazilian. 40.000 de...Read More »

Declarație de dragoste

Off … de ce mă îndrăgostesc mereu de ceva nepotrivit?

La început am crezut că este o infatuare copilărească, agățatul frivol de what if, mersul pe sârma unei vieți care nu va fi niciodată a mea. Ce rău poate face unei realități concrete o...Read More »

Brighton – Riviera britanică

Pentru că îmi doream foarte tare să trăiesc pe propria piele și să înțeleg prin propriile simțuri ce înseamnă de fapt viața în UK dar nu în Londra, acel oraș despre care toată lumea spune că “este altfel și nu se compară cu adevărata viață a britanicilor” și...Read More »

România mea

A venit și ziua când scriu un articol (de bine) despre țărișoara asta.
Umblatul prin străinezia deschide niște uși și mai deschide și niște ochi pentru cine face un pic mai mult decât turism prin locurile cu pricina.

Afirmația despre calitatea...Read More »

Câteva poze din Paradis

N-am apucat să vin bine dintr-un concediu că am plecat în altul. Londra nu e un loc care să îți permită să mai faci și altceva decât să cazi într-o admirație totală și să trăiești experiența  fără întreruperi, fără internet, fără blog.

Înainte de...Read More »

Fericirea miroase a toamna

Mai fratilor, nu e acasa ca la Londra dar nici la Londra ca acasa.

Toamna si-a intrat in drepturi iar noi ne-am reluat activitatile dintre concedii. Toate activitatile, printre care, la loc de cinste, mersul la birou.

Toamna asta are ceva special. Aduce cu ea pace...Read More »

Mituri despre resorturile all inclusive

The Mituri

– N-ai ce sa faci acolo mai mult de 5-7 zile, te plictisesti sa tot zaci pe marginea piscinei

• Te ingrasi cel putin 5 kg in 5 zile. Obligatoriu.
  • Nu merita sa dai atatia bani doar ca...Read More »

Travel: viata e mai frumoasa cand calatoresti

Păi ar fi chestia asta “minoră”, cum că plec la Londra la sfârșit de august. La Londra am mai fost – și a fost așa cum să vă explic, mind-blowing or something – dar acum mă duc să aprofundez și să respir în voie aerul de 15 grade...Read More »

Am fost Rupea

Avantajul unei mini vacanțe în care nu faci nimic altceva decât să stai (și prin stat înțeleg plimbări lungi prin împrejurimi, spa și somn) este că apuci să citești ziarele locale. Așa am aflat de proaspăta inaugurare a Cetății Rupea.

Plasată strategic la mijlocul...Read More »

Escapadă de weekend la Sighisoara

În mini vacanța de Rusalii am fost în plimbare până la Sighișoara. Mai nou, am o regulă: să nu las nici o ocazie neexploatată și să plec din București. Oriunde, chiar și pentru o zi sau două. Să nu mai aștept acele vacanțe fabuloase peste hotare plănuite cu luni înainte.

Mie mi s-a părut cel mai frumos...Read More »

Zile de poveste în sudul Italiei - Brindisi

Brindisi este un oraș în renovare, ceea ce contrar aparențelor este un lucru bun.

Măcar aici, în câțiva ani, turiștii se vor înghesui din nou să viziteze Via Apia, unul din cele mai importante drumuri construite de romani, care conecta Roma de Brindisi și coloana ce simbolizează capătul...Read More »

Cum aș fi eu alta dacă ...

Da, știu toți predicăm despre faptul că nu ne uităm la TV. But you can cut the crap in this moment. Everybody’s waching TV. Including you.

Acum că am lămurit lucrurile, problema mea este alta. De ce când suntem în vacanță...Read More »

Travel: My secret garden in Bari

Am constatat că  atunci când bugetul unei vacanțe se naște, foarte multă lume se îngrijorează pentru costul transportului, mai exact al avionului. La mine este un pic altfel. Cei mai mulți bani se duc în direcția cazării. Iată de ce

Zborul low-cost nu este...Read More »

Introducere în sudul Italiei

Încep relatarea mea despre Bari cu câteva amănunte care să vă introducă în peisaj. Bari este un oraș situat in partea de sud a Italiei, port important la marea Adriatică. De fapt, este al doilea mare oraș din sudul Italiei ca și importanță economică.

Pe unul din programele din Italia am descoperit Junior Master Chef Australia. Pe langă faptul că la ei concursul este unul profesionist, fără circ ieftin și jigniri idioate, concurenții sunt copii între 8 și 12 ani care gătesc dumnezeiește!

Este...Read More »

Marea în imagini

Pentru că nu mă mai satur de privit la imaginile acestea, mai ales acum când afară ninge. Mai sunt 2 zile de zăpadă peste care puteți trece mai ușor dacă vă delectați cu imagini de la mare.

E iarnă iar, iarnă iar … când eram mică, așa pe la vreo 12-13 ani, de-abia așteptam să vină zăpada. Dar zăpada aia adevărată cu troiene și nămeți nu ce numim acum zăpadă. Și nu înțelegeam de ce adulții, persoanele alea sobre și plictisitoare, strâmbă...Read More »

Marbella – după 2 ani

Pe 13 februarie 2013 am vizitat Marbella. Tot în acea zi am sărbătorit doi ani de relație și tot atunci mi-am îndeplinit un vis.

Nu pentru că am vrut să facem ceva special am ales...Read More »

Travel: Torremolinos – orașul de lângă mare

După aventura cu zborul low-cost, într-un final ajungem!

Trenul Renfe mă impresionează din primul moment. Pentru că m-a dus la destinație rapid (maxim 20 de minute de la aeroport până în stațiune cu tot cu așteptatul lui), super...Read More »

Aeroport

Am știut de când am văzut-o prima dată că această carte trebuie citită în liniște, cu toată atenția cuvenită și dacă voi face așa mă va răsplăti cu o bucățică din înțelepciunea sa.

După prima zi de plimbare prin Torremolinos, acest orășel...Read More »

Cât costă de fapt un zbor low-cost

Părăsim zona de așteptare din aeroport și ne îndreptăm spre poarta de îmbarcare. Zburăm cu Blue Air. Informația asta va deveni relevantă imediat.

În avion descoperim ce-i drept, fără prea multă mirare, că s-au vândut bilete duble pentru același loc,

Cât de nașpa! Vai dar cum se poate ne să desconsidere așa? Suntem cetățeni europeni și avem drepturi!...Read More »

Travel: Barcelona

Pentru că mă pregătesc de următoarea mea călătorie în Spania, de data aceasta pe coasta de sud, mi-am amintit de scurta mea vacanță de anul trecut în capitala Cataloniei. Se întâmpla în februarie și îmi aduc aminte cât de entuziasmată eram că urma să văd în sfârșit Barcelona,...Read More »

Travel: O invitatie de la Drungli de a scrie despre București

În urma descoperirii mele despre cum să ajungi departe ieftin despre care am scris aici, am primit o invitație foarte specială pentru mine  și anume să scriu un guest-post pe blogul...Read More »

Travel: Drungli

Am descoperit de curând un site pe cât de drăguț pe atât de util. Poate cei mai experimentați în ale călătoriilor îl știu deja, dar pentru mine a fost o revelație.

Așadar, dacă ai un buget, mic, micuț și drăguț și o poftă mare, mare de tot...Read More »

Travel: Bari, Italia

Se pare că am fi găsit locul ăla sub soare unde ne putem retrage, mai întâi în vacanță, mai apoi, de tot și care sper eu, îmi va inspira scriituri frumoase. Nu vreau să fac o listă a argumentelor pro și contra ce au stat la baza...Read More »

Relocare din Romania

Nu stiu  ce fac oamenii cand viata ii dezamageste dar eu tind ca dupa ce zac vreo doua zile in fata televizorului, sa ma intorc cu gandul la iubiri mai vechi pe care le-am parasit in favoarea lui “trebuie”. Si cand spun iubiri, ma refer la...Read More »

Despre renuntari si publicitate

Anul acesta prin primavara, eram convinsa ca vreau sa plec si voi pleca din Romania. Eram asa de convinsa incat m-am apucat sa caut locuinta in noile potentiale locatii unde urma sa ne mutam. Am citit bloguri despre emigrare si ma uitam prin casa inventariind...Read More »

Travel: Sibiu, the room with a view

Am stat la etajul 11. N-am mai stat niciodata atat de sus. Hotelul are geamuri din podea pana in tavan si e pozitionat in asa fel incat, daca stau intinsa in pat, vad de sus, o parte a orasului.

Noaptea, privelistea asta e...Read More »

Travel: Gradina Zoologica din Sibiu

Nu pot fi lirica in legatura cu aceasta relatare deoarece cred ca nu se impune.

Despre o astfel de plimbare as scrie puncte forte si puncte slabe cam ca intr-o analiza SWOT. Si pentru ca oamenii ar vrea sa stie de ce sa viziteze si de ce...Read More »

Travel: Sibiu si Jazzy Bar

Ce poti sa faci intr-o seara ploioasa si friguroasa de toamna cand esti cazat la hotel?

Desigur sa stai la barul hotelului, adapostit de vremea rea, savurand un ceai de fructe si navigand pe net. Mi-am facut cont pe elefant.ro. Mi l-a recomandat o prietena si vroiam...Read More »

Travel: prin jurul Sibiului – Cisnadioara, Rasinari si Paltinis

Astazi ne-am plimbat prin imprejurimile Sibiului, Cisnadioara, Rasinari, am urcat si pana la Paltinis, prima statiune montana din Romania ce se gaseste la cota 1420. Desi a plouat mocaneste toata ziua am reusit sa vedem niste lucruri foarte interesante si sa surprindem un pic din aerul pitoresc al...Read More »

Poze din Sibiu

Am dat o raita prin centrul Sibiului si am surprins cateva cadre intr-o joaca cu aparatul. De la pensiunea unde ne-am cazat in prima noapte, mi-a ramas in minte aranjamentul floral pe care il aveau la poarta. Atat de mult mi-a placut incat ma gandesc ca n-ar fi...Read More »

Travel: Sibiu

Urmatoarea “deplasare” va fi la Sibiu. Nu peste mari si tari, ci aici langa noi, la o aruncatura de bat.

Imi doresc ca in aceasta vizita de 5 zile sa descopar secretele orasului vechi si ale oamenilor ce au trait atunci, deoarece doar ei, oamenii din alte...Read More »

Fur timp! Furati timp!!!

Deoarece sunt imens de frustrata de epoca in care m-am nascut, care ma sileste sa traiesc cu butonul de fast-forward vesnic apasat, m-am decis sa devin o mica escroaca si sa fur cea mai pretioasa resursa (dupa capul meu) de care dispunem noi oamenii, timpul. Fur timp ori...Read More »

Travel: clima si pozitionare geografica, litera A si B

La criteriul cu numarul II am ajuns 2 saptamani mai tarziu, deoarece in mod inexplicabil, operatia asta de sortare a tarilor ma deprima. Si desi am crezut ca va fi un proiect care odata inceput imi va acapara toata atentia si energia, s-a dovedit a fi contrariul.

In acest...Read More »

Criteriul I – eliminarea pe baza numelui

Aceasta este prima etapa din marea eliminare a locurilor mai putin dragute de pe Glob. Din 195 tari  au zburat de pe lista din start 45 dintre ele, locatii in care stiam sigur din momentul in care le-am citit numele ca nu vreau sa ma mut.

Exemple...Read More »

195 de state in Lume – Marea cautare

Scop in viata : plecatul din Romania spre un loc cald;

Plan de atac : ca de obicei, vazand si facand, in fiecare zi alte idei;

Cum merge pana acum : prost, incet, incetisor si pe loc;

Desi sunt intr-o perpetua goana dupa un loc in lumea...Read More »

Travel: Londra in septembrie 2011

Prima data, am fost la Londra in septembrie 2011. Unul din motivele pentru care m-am gandit extrem de serios sa ma mult acolo cat mai repede posibil, a fost faptul ca la Londra ma simteam mai buna. Simteam ca sunt un om mai...Read More »

5 site-uri care te platesc pentru ceea ce scrii intre 40 USD si 400 USD per articol

Vrei sa iti iei un an sabatic si sa calatoresti dar nu stii cum o sa intretii? Scrie! 🙂 Sa fii platit pentru ceea ce scrii, sa iti fie recunoscuta inventivitatea, creativitatea este visul multora dintre noi (astia cu bloguri). Sa devenim autori celebri publicati.

Deoarece cand...Read More »