13 Top idei de la Future of Media 2017

Zilele pe care le petrec la conferinte reprezinta incercarea mea de a lua contact cu idei noi, cu oameni noi (ce-i drept, cu oameni mai putin, sportul meu favorit este sa-i urmaresc de la distanta sorbind dintr-o cafea buna, neaparat macinata pe loc) si mai ales cu industrii noi.

Chiar daca o conferinta de media sau una de food (ca tot urmeaza imediat) nu are nici o legatura cu contabilitatea, povestile de viata ale oamenilor care urca pe scena, ideile expuse acolo, o miime dintr-o idee furata de pe scena combinata cu felul meu unic in a vedea problema, poate genera o solutie salvatoare, o perspectiva unica si noua pe care n-as fi putut altfel sa o creez.

Va redau 13 idei condensate de la o conferinta despre media, pe care va invit sa le treceti prin filtrul unic al vietii voastre si sa aveti incredere ca vor genera luminita de la capatul tunelului de care aveti nevoie, chiar daca voi coaceti paine sau pictati si nu aveti nici o treaba cu tehnologia.

13 idei ce mi-au atras mie atentia

Un publisher ar trebui sa aiba si o responsabilitate fata de public si nu doar obiective de bifat.

 

Nu fiti dependenti de un singur canal de distributie, mai ales in contextul in care Facebook anunta schimbari majore in algoritm. Singura miza in acest moment este Facebook ceea ce poate deveni sau este deja foarte periculos. Diversificati retelele de distributie a content-ului.

 

 

Ar trebui sa invatam de la gigantii industriei sa colaboram chiar si cu rivalii nostrii directi, daca nu chiar mai ales cu ei, pentru ca impreuna putem genera un profit mai mare decat lucrand separat si divizat.

 

Data is the new oil!

 

Let’s make the truth great again!

 

Nici un brand sanatos la cap nu o sa foloseasca clickbait-ul ca model de business

 

Provocari in marketing: cea mai mare provocare a unui om de marketing este timpul si timing-ul. Nu poti crea continut de calitate, unic si interesat decat daca: ai o viata interesanta si bogata in experiente diverse, daca faci un efort sa iesi din bula ta, din mediul tau si sa intelegi si oamenii carora adresezi acel content; Si nu uitati sa luati o pauza din cand in cand de la procesul de creatie, pentru a lasa timp creierului sa aiba acea idee stralucita. Trebuie sa vezi legatura dintre experienta personala si proiect.

 

Your best bet is to leverage emotion. Cand sunt legati emotional de un produs, omul cumpara cu pana la 75% mai mult de la tine; comunicarea emotionala e mai relevanta pentru profit decat comunicarea in care imbini rationalul cu emotionalul. Emotia pura este cheia succesului.

 

Exista 2 obstacole mari in calea antreprenorilor care doresc sa isi extinda afacerea in viitorul apropiat, respectiv in 2018: taxele ridicate/legislatia haotica si lipsa fortei de munca calificate; exista un dezinteres generalizat al oamenilor fata de munca, oamenii nu vor sa munceasca.

 

Cumparati local, cumparati creativ!

 

Poate crezi ca esti o afacere minuscula, cu nimic de comunicat, sau poate cu zero audienta, ca nimeni nu e interesat de ce ai avea tu de spus, dar tine minte: “If you build it they will come!” Interactiunea cu publicul trebuie construita in timp si validata in timp, ca orice alta relatie de altfel.

 

Cand poti oferi emotie clientului, fa-o fara sa te gandesti sa cuantifici acest lucru, fara sa te gandesti la o miza masurabila in cifre.

 

Daca vrei sa ai o relatie de succes cu un influencer, tine minte: Influence is not for sale! You are not buying views here, you are building a human face to your brand and build a relationship with the customer. You cannot put a price on that!

.

.

.

PS: Nu-i asa ca le-ati numarat sa vedeti daca char sunt 13? Maaaai…

even more PS: numarul 13 e norocos la noi in familie

2 Comment

  1. Corina says: Reply

    Salut Luiza!
    Mi-a plăcut cum ai punctat „o miime dintr-o idee furata de pe scena combinata cu felul meu unic in a vedea problema, poate genera o solutie salvatoare, o perspectiva unica si noua pe care n-as fi putut altfel sa o creez.” și mie îmi place „să speculez” în felul ăsta.
    Sunt de aceeași părere cu privire la: emoțional, rivali și cuantificare.
    … și DA, am numărat, dar am pierdut șirul … 🙂
    Numai bine! și O săptămână voioasă!

    1. Corina, multumesc pentru mesaj! Sa ai o saptamana linistita. 🙂

Parerea ta conteaza!