Future of Media – media usage și perspectiva #Microsoft

Zemanta Related Posts Thumbnail
Media Usage – cine și ce folosește în România în materie de device-uri

First screen – calculatorul, folosit de peste 76% din populație zilnic sau mai des. Second screen – tableta

Online media – site-ul de știri este pe locul 2. Suntem naționaliști, ne interesează ce se întâmplă la noi în țară. Aproximativ 10% caută știri internaționale. 41% caută mai multe informații despre informația inițială.

Internetul este de departe cea mai de încredere sursă de informare.

Referitor la TV on demand – românii preferă Voyo și Antena 3

Perspectiva Microsoft

Trăim vremuri extraordinare.

Ne îndreptăm acolo unde nu va mai conta dimensiunea ecranului. Device-ul ne va furniza conținutul fără să fie nevoie să mai instalăm aplicații.

Deja avem aplicații interactive construite pe Bing. Bing Food – dacă nu știi ce gătești azi, introduci niște parametri și device-ul îți arată o serie de rețete sortate în funcție de acele opțiuni. Răsfoirea paginii se va face de la distanță fără a atinge device-ul.

Există soluții pe Kinect care îți permit să interacționezi cu reclama în timp real. Îți monitorizează câteva zeci de puncte pe corp și îți poate spune de exemplu dacă îți faci corect exercițiile de fitness.

S-a dezvoltat și o aplicație pentru spitale prin intermediul căreia se pot monitoriza exercițiile de recuperare a blonavilor.

Gesturi, comandă vocală – acestea opțiuni sunt acum de nișă, dar în curând vor fi mainstream.

Tehnologia reacționează la trenduri. Trebuie să investiți în viitorul media acum.

Creăm o familie de dispozitive care cooperează.

Avem o nouă clasă de mijloc. Tânără și optimistă. Generația care merge să protesteze când ceva nu le convine. Dar are o putere de cumpărare mică. Trebuie targetați relevant.

Da Microsoft face reclamă cât cuprinde. Dar ne-a oferit niște informații relevante, interesante, nepretențioase (adică până și eu le-am înțeles). A comunicat ce avea de comunicat fără să mă adoarmă. Da, Micosoft face reclamă. Dar măcar nu face reclamă plictisitoare.

Vodafone – the right way to reach users

Ovidiu Paraschivescu explică:

Trendul global este ca second screen-ul de astăzi – tableta, va deveni first screen, deoarece cea mai importantă este mobilitatea.

Românii sunt avizi de aplicații. Există peste 35 de aplicații românești, lansate începând cu 2011 care însumează 3.000.000 de download-uri. Exemple de asemenea aplicații: preferata mea Star Taxi, Cinemagia, Transport Urban, Zonga, Seenow. Sms Parking. Ceea ce se dorește este educarea oamenilor să le folosească.

 

 

 

Parerea ta conteaza!