Despre imagine

Înainte să fii imaginea unui produs trebuie să fi facut o treabă extraordinară fiind imaginea propriei tale vieți. Că până la urmă orice ai vinde, vinzi de fapt, un singur lucru: încrederea celui care dorește să cumpere, în tine.

Și totuși, când vinzi chestii cu butoane ar fi de dorit ca “imaginea” celui care le vinde să fie cumva legată, măcar sumar și îndepărtat, de tehnologie. Așa cum tigăile se vând bine din mâna unei “gospodine profesioniste”, butoanele se vând bine la recomandarea cuiva cu autoritate în domeniu.

Concluzia reiese voalat, ca să poți să întrupezi cu succes imaginea unui produs, trebuie să fi lucrat înainte foarte bine la fațada vieții tale, având grijă să fie vopsite atât gardul cât și leopardul în culori asortate cu cele ale produsului promovat.

Chestiunea în cauză nu m-ar fi lovit așa de grav încât să genereze suficient avânt cât pentru un articol, dacă laptopul meu nu s-ar fi decis astăzi să crape subit, obligându-mă să fac o achiziție ad-hoc de hard disk.

Descoperirea mi-a smuls un zâmbet, ceea ce este maximum din ceea ce se poate aștepta un site de electronice să smulgă de la o visătoare ca mine. Banii nu mi i-a smuls, pentru că așa cum ziceam mai sus, “încrederea” n-a fost inspirată mai deloc și am preferat, ca în calitatea mea de pafaristă în ale IT-ului, să cumpăr de pe site-ul de unde cumpăr mereu, eu și tot restul României.

Parerea ta conteaza!